|
Laatste aanvullingen op: 14 april 2008
Aanvullingen & correcties op: Klu Crash Archief Ongevallenfoto's 1945-1965 |
|||||||
Pag.14 Helaas kwam de bestuurder van de vrachtwagen bij dit ongeval om het leven. De Meteor was de I-125 en de datum 21 oktober 1951. Pag.60 Botsing met F-102; De vlieger van de Hawker Hunter kwam helaas wel om het leven. Pag.108 Pag.11 B-60, 16 oktober 1950 te Schijndel Pag.14 dit ongeval vond plaats op 21 november 1951, het betrof de I-125 Pag.25 B-164 de locatie is Leeuwarden Pag.32 Vliegbasis Eindhoven Pag.35 Gilze-Rijen Pag.109 Pag.70 dit ongeval vond plaats op 5 april 1962 op 10.000 voet boven het baken van vliegbasis Eindhoven Pag. 84 M-33 dit betrof een vogelaanvaring in de omgeving van Steenbergen Pag.111 Harvard B-68 moet zijn B-60 Thunderflash P-19 & P-20 zijn te vinden op pagina 40 ipv pagina 43 Pag.112 Schades werden tot 1952/53 weergegeven door een letter; O = Onbeschadigd A = ter plaatse herstelbaar B = herstelbaar door eigen personeel C = herstelbaar door fabriek of reparatieafdeling D = onherstelbaar of vermist Vanaf 1952 werden de schades weergegeven door een cijfer; 1 = onbeschadigd 2 = ter plaatse herstelbaar 3 = door herstellingsploeg 4 = herstelbaar door fabriek 5 = onherstelbaar of vermist |
Credits
Frank Kramer, Aart van Wijk, Johan Vreeker
Meer aanvullingen en correcties zijn van harte welkom ! |
||
|
Flash Luchtvaart Winkel Flash Aviation Shop http://www.flash-aviation.nl |